גפני נגד מנלבליט: "אין תקדים בעולם לפסילת חוק המקוואות"

אנחנו עם ומדינה שכל אחד מאתנו אוהב להיות רגולטור", ניסה גפני לכרוך את נושא הפאנל לנושאי האקטואליים עבורו
ישראל פריי No Comments on גפני נגד מנלבליט: "אין תקדים בעולם לפסילת חוק המקוואות"

גפני משתתף בכנס לשכת עורכי הדין באילת, ותוקף את דברי היועמ"ש אביחי מנדלבליט שהסביר בכנס את האילוץ שלו לפסול את חוק המקוואות • "שמישהו יזביר לי: מה המקצועיות של בתי המשפט אם הם פוסקים לפי השקפת עולמם"

צילום: דוברות הכנסת
אנחנו עם ומדינה שכל אחד מאתנו אוהב להיות רגולטור", ניסה גפני לכרוך את נושא הפאנל לנושאי האקטואליים עבורו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהופעה מרשימה של יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני בפני מאות עורכי דין בכנס לשכת עורכי הדין באילת, התייחס גפני לדברי קודמיו בכנס היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט והיועץ המשפטי של הכנסת אייל ינון.

"אנחנו עם ומדינה שכל אחד מאתנו אוהב להיות רגולטור", ניסה גפני לכרוך את נושא הפאנל לנושאי האקטואליים עבורו, "בא כאן היועמ"ש לממשלה ומסביר שנאלץ לבטל את חוק המקוואות. אין תקדים בעולם, בשום מדינה שהיועץ המשפטי פוסל וקובע עוד לפני דיון שהחוק אינו חוקתי. אין לזה תקדים בעולם".

גפני תקף בהמשך בחריפות את בית המשפט העליון: "בפסק דין של הגיור פסקו 9 שופטים חילוניים בעד הרפורמים, שופטת דתייה נגדם ואחד מסורתי נמנע – שמישהו יסביר לי: מה המקצועיות של בית המשפט אם כל אחד פוסק לפי השקפת עולמו?!".

גפני השתתף בפאנל מקצועי בהשתתפות יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, ח"כ איתן כבל, ח"כ אורלי לוי אבוקסיס, ובכירים בעולם המשפט והעסקים הישראלי, בדיון שכותרתו: 'עסקים תחת מתקפה? רגולציה של עסקים בישראל'.



0 תגובות